sindrasliv.blogg.se

Nytt liv Ny blogg nu startar vi 2016, kommer skriva om mitt liv,mode,mat och allt därtill.. Välkomna!

Kärlekens tecken!

Kategori: Allmänt

I fredags så va en väldigt fin vän här bästa Sofie ❤️ Vi fota lite fina bilder på mig och dogsen.. Så himla kul vi han även me kaffe med bullar mellan. Efter de åkte jag och Stella till mamma och Troy följde med Sofie hem för lek med deras golden Sixten. Tack snälla för hjälpen ❤️ Hemma hos mamma blev de lite mat vin och familjespel mycke trevligt. I lördags blev de en tripp till Åland och efter de direkt till Skavsta för att hämta min kärlek efter 1 vecka i Malta, aldrig mer att jag släpper iväg dig så länge, de har varit en tuff men bra vecka, jag har kommit fram till att jag älskar den mannen obeskrivligt mycke han är verkligen mannen i mitt liv..❤️ I söndags blev våran mellantjej 7 år så familjen kom på födelsedagsfika med tårta och bullar. En nöjd tjej💕 Senare på kvällen bröt magsjukan ut på Minova herregud blev duscha av tvätta fixa stressen hos mig steg men de blev en lugn kväll Minova sov hela natten och i går helt symtomfri så sista dagen hemma idag innan dom andra blir körda till skolan imorron.. Detta med panikångest och panikattacker de fortsätter hos mig, fick tryck i bröstet igårkväll och vet inte varför, de gör så sjukt ont men jag måste försöka andas lungt och hoppas på att de ger med sig och inte bryter ut de de värsta. Men annars mår jag mycke bättre och har gjort de sen i onsdags vet inte riktigt varför men kan ha räckt med ett ord från någon eller att jag läst något som nån skrivit. De känns bra jag hoppas de är på väg att vända nu. De är tufft att lära sig leva med ångest och panik men de går jag är inte den som är den de ska försvinna jag ska bli frisk, jag ska bli som förr..
Kommentera inlägget här: