sindrasliv.blogg.se

Nytt liv Ny blogg nu startar vi 2016, kommer skriva om mitt liv,mode,mat och allt därtill.. Välkomna!

L å n g v ä n t a n!

Kategori: Allmänt

Min Karl åkte till Malta i lördags och kommer hem på lördag så hela 7 dagar utan honom vid min sida. Sjukt jobbigt börjar de bli nu. Kom hem!!! Har haft barnen till idag och de har varit så mysigt. Dom ville inte hem till pappa idag igentligen men va tvungen att ha en dag för mig själv då våran mellan tjej fyller 7 år på söndag så presenter skulle fixas. Svärmor tog valpen idag och över natten så både barnfri och valpfri Woop Woop jag och Stella lugn och ro! Va hem efter jag lämnat Troy, stor städa hela huset, bädda rent fixa dona tog bort alla kartongen vi hade i hallen packa in dom i bilen och åkte mot återvinningscentralen skicka skiten sen ner på stan och sist handla sen tog vi oss en 5:a i soffan innan lite sen middag.. Sen har soffan varit min vän resten av kvällen med min älskade vän i telefon... Älskar att prata med dig Marie vi har alltid så mycke att prata om 😊 Både dåligt och bra 👍🏼 Love you!! Nu är de bara3 dar kvar innan jag sen min man igen! Längtar som tusan ❤️ Imorron kommer Troy hem igen (phuu) bara att köra på några dar till med uppfostran... Ingen vila ingen ro!!!
Kommentera inlägget här: