sindrasliv.blogg.se

Nytt liv Ny blogg nu startar vi 2016, kommer skriva om mitt liv,mode,mat och allt därtill.. Välkomna!

6 M å n a d e r

Kategori: Allmänt

24/1-16 idag har jag och Tuomas varit tillsammas. I 6 månader ett helt halv år, sjukt hur fort tiden går. De är mycke som har hänt sen den 24/7-15. Jag hoppas de blir många fler halvår för oss ❤️ I fredags va Tuomas syster här på besök och hennes kille vi käka lite ost och kex mm och bara va, de blev en tidig kväll för oss i säng igår va de bara en mysig lördag med Tuomas vi åt gott tog ett bad med tända ljus och bara hade mys, älskar dessa helger med min Karl ❤️ Vi somna båda i soffan igårkväll och vakna vid 05.30 imorse panik!!! Vi gick upp och la oss men ingen av oss kunde somna om men de gjorde inget 😉 Barnledig = vuxentid.... Dagen börja med en brakfrulle i soffan med tända ljus... Kvällen ska avslutas med film ost och kex. Imorron kommer barnen igen och de blir full fart längtar så efter mina tokar 💜💙💜 Och våran bebis då, de går hur bra som helst han ligger i bädden på golvet hela nätterna utan gnäll. Han har blivit lite större bara på 1 vecka helt galet, de är tufft med en valp när man själv inte är på topp men i veckan har jag barnen hör så hoppas på mycke hjälp av dom.. En sak till då jag och Tuomas träffades för 11 år sen men de blev inget då mer än äkta kärlek för oss båda sen ingen kontakt alls på 9 år då vi börja prata lite smått träffades nån gång då jag hade separerat ifrån barnens pappa 1 gången. Men blev inget då heller förrän i somras då vi sågs och jag bestämde mig för att lämna de jag hade då pappan och jag blev tillsammans igen efter seperationen. Jag gjorde ett val, jag tog ett beslut, och idag 6 månader senare sitter jag här med min ungdomskärlek 6 ungar 2 hundar hus vi trivs i och de bästa av allt vi har förlovat oss!! 💖 lycka lycka lycka!
Kommentera inlägget här: