sindrasliv.blogg.se

Nytt liv Ny blogg nu startar vi 2016, kommer skriva om mitt liv,mode,mat och allt därtill.. Välkomna!

Bloggtorka!

Kategori: Allmänt

 
 
ja här händer inte mycke inte! 
I söndags. Åkte vi 97 mil totalt och hämta hem lilla Troy, livet som valpmamma är tufft och speciellt när jag inte mår nå bra från början. Idag har varit en lugn dag hemma för mig och hundarna jag har fixat mina naglar men inget mer har hänt men ångesten och panik smög sig på nu på kvällen... Asså jag orkar inte må som jag gör vissa dagar. tur jag har kärleken hos mig som förstår mig och finns ❤️ 
De är inte helt lätt att leva med någon som lider av detta som jag har de krävs energi och tålamod men du är Bäst Tuomas ❤️
 
Dagarna som varit har varit fullt upp med att gå ut med bebis typ stup i kvarten puh... Varit till läkaren och besiktigat bilen som inte gick igenom, jag blir så jävla trött alltid ska de va nått... 
 
Slänger upp bild på våran nya familjemedlem och mina nya naglar ✨
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: