sindrasliv.blogg.se

Nytt liv Ny blogg nu startar vi 2016, kommer skriva om mitt liv,mode,mat och allt därtill.. Välkomna!

En givande dag!

Kategori: Allmänt

vakna upp imorse vid 09 utvilad och pigg, morgonkaffe och en cigg. Visste inte vad vi skulle göra av dan, då pappa hörde av sig då han kvinna gjort klar mitt horoskop.   Hon har hållt på i över 30 år och allt hon fått reda på stämde in så himla perfekt de är helt sjukt då har jag inte berättat nått om mig och hon sa vissa saker som va på pricken helt sjukt, ni får tycka vad ni vill men jag tror på detta!!  
 
Igår fixa jag ihop en tacopaj så sjukt gott men jag hade rågmjöl hälften och vetemjöl hlöften i pajdegen blev super gott... 
 
Kvällen kommer bestå av ett bad med ett glas rosé ost och kex och kärlek ha en lovely evning 💕
 

KOMMENTARER:

  • Lena säger:
    2016-01-09 | 21:31:59

    Kul läsa om allt som händer för dig och dina mål

    Svar: Tack Lena 😊
    Sindrasliv

Kommentera inlägget här: