sindrasliv.blogg.se

Nytt liv Ny blogg nu startar vi 2016, kommer skriva om mitt liv,mode,mat och allt därtill.. Välkomna!

Första skoldan!

Kategori: Allmänt

Ja morgonen starta av klockan, fy mörkt och ja de snöa fy fan hatar denna snö, ska de komma snö ja kom till julafton då inte när julen är slut. Fix med ungar på morgonen, ut skotta och få fram bilen, iväg mot skolan som ligger på andra sidan stan för mig då jag inte ville byta skola på barnen då jag flytta men de gör inget de är ju bara varannan vecka... Snön den yrde och jag såg inte vad som va vad på vägen allt va bara vitt!! Men fram kom vi sen blev de en lååång prat stund hos fina Sandra och efter de hem hinka i sig kaffe och satt nöjd i soffan... Nu sitter jag här på golvet i vanlig ordning och ska natta tjejerna, efter 15 min sittandes på golvet så har man tappat känseln i hela arslet 😜 Bjuder på en selfi
 
Love and Life 💕
 
Kommentera inlägget här: