sindrasliv.blogg.se

Nytt liv Ny blogg nu startar vi 2016, kommer skriva om mitt liv,mode,mat och allt därtill.. Välkomna!

Mammahecka!

Kategori: Allmänt

Nu äntligen är mina hjärtan hos mamma igen och här kommer dom nu stanna ett tag... Minova blev hemringd i måndagsmorse med feber hosta och snorig så igår och idag har vi bara myst i soffan med film och tänd brasa... Kvalletid med mitt minsta hjärta ❤️ De är tisdagkväll och här sitter jag på golvet, Minova sjunger och jag känner att klockan bara tickar massor. Ska ta mig en skön dusch efter nattningen sen slänga mig i soffan en kvart eller nått innan de är dax att sova... Har varit sjukt trött sista dagarna och känner av ångesten, börjar bli lite mycke runt mig just nu I helgen ska kärleken på en liten tripp till Malta och vara borta 1 vecka och de känns tungt, men kan kanske va nyttigt men att ha ångest och ha saknad är en jobbig kombo.... Med Troy går de bra, olyckor händer fortfarande inne och ja typ hela tiden blir galen men han ligger i sin bädd hela natten utan gnäll och de är underbart att få ligga i sängen utan hundar och ungar mamman i detta hus behöver space på natten... Börjar ledsna nå enormt på denna snö vill ha vår och sommar nu. Vill sitta och planera semester med min lilla/stora familj, jag vet vad jag vill åka får se om de blir av. Jag hoppas att jag kommer må bättre i sommar också att mitt mående är på väg uppåt jag känner nu att jag orkar inte må som jag gör... Vill tillbaka till de gamla jag den där som prata massor skoja hela tiden hade mycke järn i elden och många bollar i luften.. Nu är jag en tyst, trött inte mycke energi vissa dagar, deppig Sandra trots min kärlek och lycka i de och mina barn. Så skum känsla att må skit men ändå vara lycklig!
Kommentera inlägget här: