sindrasliv.blogg.se

Nytt liv Ny blogg nu startar vi 2016, kommer skriva om mitt liv,mode,mat och allt därtill.. Välkomna!

Sista lovdan!

Kategori: Allmänt

idag va sista lovdan för mina ungar, imorron startar allvaret igen skola och dagis, de betyder tidiga morrnar för mamman varannan vecka. 
 
Jag har inte skrivit så myck om mig själv men nämner lite smått.
 
jag har efter 11 år med barnens pappa separerat i juli 2015. Jag fick boende rätt fort och flytta till en 4:a i ett parhus, jag trivs superbra. jag flytta jobba heltid inom hemtjänsten hade barnen varannan vecka försökte hitta tid till att träffa Tuomas så strax efter så blev jag drabbad som många andra av panikångest och depression samt stress. Så jag är sjukskriven för tillfället och har varit de sen i sep. Är inte helt på fötter än då mycke saker händer runt mig hela tiden de är osämja dödsfall motgångar och annat så min ångest finns kvar men jag har lärt mig att leva med de. Så lång tid de tar att bygga upp en stress så lång tid tar de att bryta ner den. Vardagen är tuff imellanåt och för mig va de väldigt tufft i början jag mådde så dåligt så jag orka inte ens med mig själv, men under hela denna tid har jag haft min kärlek bredvid mig som stöttat och bara funnits där för mig. tack hjärtat mitt ❤️ 
 
tack även till mina övriga släktingar som funnit när jag mått som sämst💜💜💜
 
sitter nu och ska natta barnen men ja dom småpratar kommer på vad dom önskar sig nästa julafton pillar på nån nalle mm.. Herregud soooov!!! Imorron upp tidigt och de kan för mig bli en stressad ångest... 
 
 
Kommentera inlägget här: