sindrasliv.blogg.se

Nytt liv Ny blogg nu startar vi 2016, kommer skriva om mitt liv,mode,mat och allt därtill.. Välkomna!

September - höstmånad

Kategori: Allmänt

över 1 år har jag bott i detta hus. snart 1 år som jag bott som sambo med världens bästa. mycket har hänt under detta år men jag ser de som en prövning, har vi klarat allt detta kommer vi klara vad som helst.
 
Första semestern ihop började med bröllop på åland. min bardomsvän gifte sig med sin fina man. de va så roligt att få dela den dgen tiolsammans med dom. efter de bara hem packa om väskorn sen vidare mor Mora för en dag på tomteland och orsa björnpark.
 
min kärlek han lever för sin träning, han gymmar nästan varje dag ovh han mår som bäst då, när vi träffades så sa jag att mig kommer han inte få till ett gym. ursch för att pina sig själv och svettas. men efter bar några månader så ja då stog jag där på gymmet och svettades och nu är de en del av mitt liv. bruar försöka hinna me 4-5 pass i veckan och då genomkörning av hela kroppen. vrav ett cardio pass. jag har minskat magmåttet med 10 cm och blivit starkre i både ben och armar. alla som fått barn vet om den där "mammamagen" lite slapp hud och magfett som är svårt att få bort. ja de är precis vad jag har efter tre ungar och noll träning efteråt. mitt focus nu start imorron kommer va kost och mage. I går fyllde jag år 29 ung ;) och min karl sa en ledtråd " från måndag ska vi båda tänka lite på vad vi stoppar i oss" jag förstod ju nästan att de va en resa han prata om. så ja nu ska även magen bli trimmad... vet någon om de finns några enkla tips på just mammamage så skriv gärna. plankan är ju bra men den ska man inte köra om man har delade magmuskler men de har inte jag.
kosten är ju A och O de vet ju dom flesta.
 
denna helg har vi haft alla barnen här 3 i var, de blir en hel drös vid matbordet och i soffan. men så mysigt för dom leker och har roligt med varann, åldrarna är 12,10,10,7,5,och min minsta blir 4 i okt. en härlig blandning.
 
jag älskar min stora familj, men varannan vecka är de bara jag och kärleken och rastlösheten stiger för varje dag men de behövs också för mig att få ladda batteriet och vila pga min utmattning och ångest som jag dras med varje dag.
 
just nu sitter jag här i soffan och alla barnen bygger koja på övervåningen med filtar och kuddar.
jag ska ta en kopp kaffe så kanske jag återkommer senare i kväll..
ha en bra söndag i denna fina höstdag med sol och värme.
 
 
Kommentera inlägget här: