sindrasliv.blogg.se

Nytt liv Ny blogg nu startar vi 2016, kommer skriva om mitt liv,mode,mat och allt därtill.. Välkomna!

Barnledig vecka!

Kategori: Allmänt

Ja nu är de en ny vecka, igår överlämna jag mina tre hjärtan på dagis och skola sen vidare för pappavecka.. känns alltid så himla tomt hemma. Men jag behöver den tiden för mig själv. När jag hade lämnat barnen så blev de gymmet och väl där kände jag direkt att de skulle bli ett skitpass så jag åka och handla sen hem... jag låg i soffan från 13.30 till 20 men bara ångest och inre panik. Hjärtat kom hem och jag mådde då lite bättre. Jag får mina dippar lite då och då och har oftast med saker som händer runt mig.. igår va ingen bra dag men idag har varit en betydligt mycke bättre dag. Gympasset gick galant blev mage och triceps idag plus kondition. 
 
 
Ja och en annan grej, om ca 2 veckor kommer vi ha huset fullt av små bollar ifrån Stella, ja de blev en tjuvparning i somras och vi hade inga planer på att behålla dessa små liv den dan men ja vi bestämde att inte göra nått åt de så våran fina Stella ska bli mamma.. hon börjar bli rund och go.. och våran Troy ja han har vuxit lite sen sist jag la upp bild på honom här på bloggen han är fortfarande valpig men så fin och duktig..
 
 
 
Sitter här och skriver med Stella sovandes på mina ben och min karl på min arm och mage... älskade hjärtat vad jag älskar dig Tuomas.. jag andas för dig, du betyder så mycke för mig och du ger mig ett stöd som jag tror du själv inte vet om att du gör. ❤️ 
Avslutat detta inlägg med godnatt ska ta mina sovandes familjemedlemmar och gå upp en våning... 
 
Jag blivlar framåt, ser ljuset i tunneln, lever nu, och ser en framtid 💕
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: